به استدیو آرک بس خوش آمدید

ما در آرک بس به دنبال ساخت آینده هستیم ...

از سال 1970 بحران تامین انرژی به عنوان یکی از ضعف های جامعه جهانی خود را نشان داد و کشورهای مختلف برای کاهش وابستگی خود به سوخت های فسیلی به فکر فرو رفتند. بر همین اساس ابتدا کاهش مصرف و سپس جایگزینی سوخت های فسیلی در دستور کار قرار گرفت. هم اکنون نیز این رویکرد با جدیت تمام در بخش ساختمان به عنوان یکی از اصلی ترین مصرف کننده های انرژی دنبال می شود. هم اکنون در کشورهای خاورمیانه نیز مسئله کاهش مصرف انرژی برای صادارت بیشتر انرژی، در اولیت قرار گرفته است.
آرک بس به عنوان یکی از اولین مجموعه ها برای ارائه خدمات شبیه سازی انرژی و طراحی ساختمان های با مصرف انرژی مناسب از سال 2018 فعالیت خود را شروع کرده و با توجه به نیاز جامعه معماری از سال 2019 نیز به توام همزمان فعالیت های آموزشی را دنبال نموده و با جدیت خود به یکی از بهترین استدیوهای ارائه خدمات طراحی و آموزش تبدیل شده است. در طول این مدت زمان آرک بس افتخار همکاری با مراکز، استدیوها، شرکت ها و معماران بنام را داشته و در مراکز مهمی نظیر دانشگاه هنر، علم و صنعت و ... در خدمت آموزش جامعه معماری بوده است.

هئیت مدیره آرک بس

مهندس حیدر ناصری

مدیر عامل

از جامعه ملی نخبگان، معمار، مشاور انرژی، محقق، نویسنده و فارغ التحصیل انرژی و معماری از دانشگاه شهید بهشتی

مشاهده کامل

مهندس سپیده شیری زاده

مدیر فنی و توسعه

معمار و محقق فارغ التحصیل داشگاه هنر اسلامی تبریز

مشاهده کامل
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش