جشنواره نوروز با ما

 


                    


                    


                    



در کنار هم دانش و مهارتمون رو بالا ببریم که حفظ زمین نیازمند افراد متخصص هست.

با جشنواره تخفیف نوروز با ما، در کنار شماییم تا سال رو با امید نو کنیم.
زمان فعالسازی :25 اسفند تا 15 فروردین 

برای مشاهده جزئیات و فیلم بخشی از آموزش‌ها روی هر لینک کلیک کنید.


آموزش ویژه معمار و روشنایی طبیعی  30% (70 هزار تومان به ازای هر ساعت آموزش)

 

آموزش ویژه معمار و روشنایی طبیعی با هانی بی (آخرین ورژن)
به همراه 10 ساعت آموزش رایگان راینو و گرس هاپر 
به همراه اعطای مدرک مهارت آرک بس (برای کسب اطلاع بیشتر با آرک بس در ارتباط باشید).


آموزش VIP معمار و روشنایی طبیعی شامل بیش از 29 ساعت آموزش است که در دو بخش آفلاین و آنلاین (لایو) که از سطح پایه تا پیشرفته آماده شده است. بخش آفلاین شامل آموزش شامل آشنایی کامل با عوامل تاثیر گذار در روشنایی طبیعی،شاخص‌های ارزیابی کفایت نور روز و خیرگی و مدلسازی کامل فاز دو در نرم افزار هانی بی، استخراج نتایج و تدوین گزارش ساختمان است. در بخش آفلاین با تمام استانداردها از جمله لیید و مبحث نوزده آشنا و مدلسازی فاز یک ساختمان ویلایی انجام شده است. بخش آنلاین در روزهای 17، 24 و 31 فروردین ماه ساعت 8 تا 11 برگزار خواهد شد که مدلسازی فاز یک ساختمان آپارتمانی انجام خواهد شد. 

 

در زیر می توانید بخش‌هایی از این آموزش را ببینید:
آشنایی با مفهوم نور روز و خیرگی بخش اول
مدلسازی شاخص نور روز مفید UDI


هفتمین دوره لایو هانی بی و لیدی باگ پیشرفته 32% (116 هزار تومان به ازای هر ساعت آموزش)

 

دوره هفتم هانی بی و لیدی باگ پیشرفته شامل 36 ساعت آموزش استفاده از نرم افزار در پروسه طراحی، ارزیابی ساختمان به روش نیاز انرژی و کارایی انرژی و بحث‌های بهینه سازی یک و چند تابعی است. به این منظور سه تمرین مدلسازی بر روی ساختمان‌های واقعی در نظر گرفته شده است که در تمرین اول، مدلسازی فاز یک و مقایسه آلترناتیوهای طراحی بر اساس انرژی، نور روز، خیرگی، کیفیت معماری و ... مورد بررسی قرار خواهد گرفت. آشنایی با متد ماتریس تصمیم‌گیری، طراحی یکپارچه و طراحی اقلیمی ماز موارد دیگر این بخش هستند.
در تمرین دوم، مدلسازی یک ویلایی واقعی بر اساس روش نیاز انرژی مبحث نوزده مورد بررسی قرار می‌گیرد. برای این موضوع، از ابزارهای ویندو و ترم برای محاسبات پل‌های حرارتی استفاده خواهیم کرد. سپس نقاط ضعف و قوت ساختمان را ارزیابی کرده و بهینه سازی خواهیم کرد.
در تمرین سوم، مدلسازی نمای دو پوسته و بهینه سازی یک و چند تابعی را کار خواهیم کرد. برای آنالیز حساسیت با مینی تب آشنا خواهیم شد.
در بخش بعدی از ابزارهای گالاپاگوس، اختاپوس و والاسی برای بهینه سازی بر اساس الگوریتم‌های تکاملی را یاد خواهیم گرفت.

 

در زیر می توانید بخش‌هایی از این آموزش را ببینید:
استفاده از نتایج THERM در مدلسازی انرژی هانی بی و لیدی باگ

بهنیه سازی چند تابعی و استخراج نتایج


ششمین دوره لایو دیزاین بیلدر پیشرفته  33% (95 هزار تومان به ازای هر ساعت آموزش)

 

دوره ششم دیزاین بیلدر پیشرفته شامل 36 ساعت آموزش لایو استفاده از نرم افزار دیزاین بیلدر در پروسه طراحی، ارزیابی نهایی به روش نیاز انرژی و کارایی انرژی، تهویه طبیعی پیشرفته و استفاده از ابزارهای حرفه‌ای نرم افزار برای آنالیز حساسیت و بهینه سازی است. این دوره شامل سه تمرین اساسی است که در تمرین اول سک ساختمان بلند آپارتمانی مدل خواهیم کرد که مطابق با روش‌های نیاز و کارایی انرژی مبحث نوزده، مصرف انرژی ساختمان طرح و مرجع را محاسبه کرده و همراه با آن از ابزارهای ویندو و ترم برای محاسبات پنجره و گل‌های حرارتی استفاده خواهیم کرد. نقاط ضعف و قوت ساختمان را بررسی و مطابق با محدودیت‌های موجود راهکاری بهبود و رسیدن به حداقل رده انرژی مبحث را محاسبه خواهیم نمود.

در تمرین دوم روی بادگیرها و نماهای دو پوسته، جریان هوای پیشرفته را مدلسازی خواهیم کرد و با نحوه استفاده از ونت‌های پیشرفته آشنا خواهیم شد و تاثیر نتایج آن را بر روی آسایش حرارتی و مصرف انرژی به صورت کامل بررسی خواهیم کرد در کنار آن مبانی آسایش حرارتی را کاملا مرور خواهیم کرد.

در تمرین سوم ابتدا با پروسه طراحی یکپارچه و طراحی اقلیمی آشنا خواهیم شد، سپس مطابق با طراحی یکپارچه در فاز یک عملکرد هریک از حالات نمای دو پوسته کریدور، یکپارچه، باکس و شفت را روی یک ساختمان بررسی خواهیم کرد. پس از تصمیم گیری در مورد حجم و پوسته، با استفاده از ابزارهای پیشرفته نرم افزار آنالیز حساسیت و بهینه سازی پارامتریک را انجام خواهیم داد. برای انجام این کار با مفاهیم و مبانی بهینه سازی، تعریف مسئله، بهینه سازی یک و چند تابعی و آنالیز حساسیت به صورت کامل آشنا خواهیم شد.

 

در زیر می توانید بخش‌هایی از این آموزش را ببینید:

مدلسازی نمای دوپوسته شفت و استخراج نتایج در دیزاین بیلدر

بررسی نتایج و استفاده از ابزار پارامتریک دیزاین بیلدر


پکیج طلایی مبحث 19-32% (84هزار تومان به ازای هر ساعت آموزش)

 

پکیج طلایی مبحث 19 شامل بیش از 18 ساعت آموزش صفر تا صد است. با مشاهده و یادگیری این آموزش توانایی های مورد نیاز برای استفاده از روش تجویزی و موازنه‌ای ساختمان را بدست خواهید آورد. 

پس از کسب آمادگی هنرجو، یک آزمون کتبی از شرکت کنندگان گرفته خواهد شد (این آزمون به صورت چهارگزینه و از طریق گوگل در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت) و همچنین پروژه‌ای برای محاسبات روش موازنه‌ای و تجویزی ارائه خواهد شد. تحویل گزارش نهایی و شرکت در آزمون کتبی برای دریافت گواهینامه مهارت آرک بس مورد نیاز خواهد بود.

 

 

در زیر می توانید بخش‌هایی از این آموزش را ببینید:

محاسبه مقاومت حرارتی جداره و روش‌های اجرای آن


پکیچ ویژه معمار و طراحی اقلیمی  33% (77 هزار تومان به ازای هر ساعت آموزش)

 

پکیج آموزشی VIP معمار و طراحی اقلیمی شامل بیش از 24 ساعت آموزش آشنایی با مبانی اصلی معماری انرژی و یادگیری روش‌های طراحی مبتنی بر کاهش مصرف انرژی ساختمان است. همچنین با استفاده از پلاگین لیدی باگ، اکسل ارزیابی اقلیم و چندین ابزار دیگر به ارزیابی و بررسی ویژگی‌های مختلف اقلیم و بستر طراحی ساختمان پرداخته شده است. پس از آن روش‌های متناسب با نتایج بدست آمده روش‌های طراحی معماری از کانسپت تا جزئیات برای کاهش مصرف انرژی ساختمان آموزش داده شده است. در بخش آخر دوره نیز با مباحث بهینه سازی پارامتریک فرم بر اساس نتایج حاصل از لیدی باگ به دور روش OFAT و الگوریتم ژنتیک آشنا خواهیم شد و مثال‌های متعددی برای الگوریتم ژنتیک با استفاده از ابزار گالاپاگوس آموزش داده شده است.

 

در زیر می توانید بخش‌هایی از این آموزش را ببینید:

آشنایی با مفهوم دیاگرام مسیر خورشید و نقاب سایه خورشید برای محاسبه عمق سایبان


پکیج دیزاین بیلدر (پایه تا ارشد)  33% (83 هزار تومان به ازای هر ساعت آموزش)

 

پکیج دیزاین بیلدر پایه ارشد شامل 30 ساعت آموزش استفاده از نرم افزار دیزاین بیلدر است. با تهیه این پکیج توانایی های مورد نیاز برای شبیه سازی انرژی و ارزیابی عملکرد انرژی ساختمان را بدست خواهید آورد. برای آموزش بهتر امکان پرسش و پاسخ مداوم برای شما از طریق تلگرام با استاد دوره برقرار است. همچنین در هر فصل از سال یک کارگاه آموزشی به مدت دو روز برای تمرین و پاسخ به سوالات برگزار خواهد شد. تاریخ برگزاری این ورکشاپ ها از طریق کانال تلگرام و پیج اینستاگرام اعلام خواهد شد.

 

در زیر می توانید بخش‌هایی از این آموزش را ببینید:

 

مدلسازی نمای دوپوسته شفت و استخراج نتایج در دیزاین بیلدر

بررسی نتایج و استفاده از ابزار پارامتریک دیزاین بیلدر

 


پکیج هانی بی و لید باگ (پایه تا ارشد)  31% (85 هزار تومان به ازای هر ساعت آموزش)

 

پکیج هانی بی و لیدی باگ پایه تا ارشد شامل 35 ساعت آموزش استفاده از پلاگین هانی بی و لیدی باگ است. با تهیه این پکیج همه توانایی های مورد نیاز برای شبیه سازی انرژی، نورروز، خیرگی و ارزیابی عملکرد انرژی ساختمان را با هانی بی بدست خواهید آورد. برای آموزش بهتر امکان پرسش و پاسخ مداوم برای شما از طریق تلگرام با استاد دوره برقرار است. همچنین در هر فصل از سال یک کارگاه آموزشی به مدت دو روز برای تمرین و پاسخ به سوالات برگزار خواهد شد. تاریخ برگزاری این ورکشاپ ها از طریق کانال تلگرام و پیج اینستاگرام اعلام خواهد شد.

 

در زیر می توانید بخش‌هایی از این آموزش را ببینید:

 

تعریف دیوارهای هوایی در هانی بی

استفاده از هانی بی در پروسه طراحی ساختمان


 

پشتبانی کامل، کرکسیون های تخصصی، بروزترین متد آموزشی
آموزش بر اساس آخرین ورژن های نرم افزار، استانداردهای بین المللی و ویرایش چهارم مبحث 19

 


برای کسب اطلاعات بیشتر، پشتیبانی و هر سوالی در سایت، اینستاگرام و تلگرام آرک بس خدمتتون هستیم.
arcbes_education (instagarm)@
www.arcbes.ir
02122300819
09192747764


Website | Instagram | Telegram Chanel | ArcBES Chat | Aparat | LinkedIn | Support

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش