نحوه نصب آخرین ورژن هانی بی و لیدی باگ- 1.8

به بیان مهندس حیدر ناصری معمار و مشاور انرژی 

تاریخ: 1402/09/21


برای نصب پلاگین‌های هانی بی و لیدی باگ دو روش وجود دارد که اولین مورد، نصب سنتی هست. ما این روش رو به دلیل مشکلاتی که فعلا در استفاده از فیلتر شکن‌ها، نصب موتورهای شبیه سازی و البته پیچیدگی بی مورد آن توصیه نمی کنیم.

در صورتی که بخواهید از روش اول استفاده کنید، حتما نیاز حذف ویرایش قبلی هانی بی و لیدی باگ، ریدینس و اپن استدیو خواهید داشت بعد از آن فرایند نصب را مطابق با آموزش شروع و از درستی نصب خود اطمینان حاصل کنید.

فایل‌های مورد نیاز برای نصب به روش اول:

فایل نصب هانی بی و لیدی باگ ویرایش 1.8:

ladybug-tools-1-8-0.zip

موتور شبیه سازی ریدینس هماهنگ با ورژن 1.7.26و 1.8

موتور شبیه سازی اپن استدیو هماهنگ با ورژن 1.7.26و 1.8

لینک دسترسی به آخرین ویرایش هانی بی و لیدی باگ در سایت Food4Rhino

لینک موتورهای شبیه سازی هماهنگ با ورژن های مختلف هانی بی و لیدی باگ


در روش دوم که اصطلاحا با عنوان One click شناخته می‌شود، نصب پلاگین همزمان با پلی نیشن pollination انجام می شود که محیطی ابری برای استفاده از سرورهایی جهت انجام شبیه سازی سنگین است. توصیه ما در حال حاضر به استفاده از این روش نصب است چراکه بسیار ساده و بدون پیچیدگی است. برای نصب کافی است این فایل را دانلود کنید و فرایند نصب را مطابق با ویدیو آموزشی زیر انجام دهید. 

توجه کنید که اگر ورژن قبلی هانی بی و لیدی باگ رو هم از طریق پلینیشن نصب کرده‌اید، نیازی به حذف ورژن قبلی نرم افزار نخواهید داشت. همچنین موتورهای شبیه سازی هماهنگ با هانی بی و لیدی باگ نیز به صورت اتوماتیک نصب خواهند شد.


                                                                       آموزش نصب هانی بی و لیدی باگ


اگر به یادگیری هانی بی و لیدی باگ، محاسبات انرژی، نور روز، خیرگی و آسایش حرارتی در گرس هاپر علاقه دارید می تونید برای یادگیری از دوره ها و پیکج‌های آرک بس و مهندس ناصری استفاده کنید.

نزدیک ترین دوره لایو: 3 دی ماه 

نهمین دوره هانی بی و لیدی باگ پایه تا ارشد

پکیج آموزش پایه تا ارشد هانی بی و لیدی باگ


دوره یا پکیج کدام انتخاب بهتری هست؟

همه محتوای آموزشی پکیج و دوره ها یکسان بوده و در بالاترین سطح و آپدیت قرار دارد. در فرآیند دوره، کلاس به صورت لایو برگزار شده ما در دوره روی یادگیری مهندسین نظارت داریم و پس از تدریس هر بخش تمرین و رفع اشکال انجام خواهد شد.در هر دو حالت دوره و پکیج مهندسین از طریق گروه‌های تلگرام مختص به هر آموزش می توانید با استاد ناصری رفع اشکال کنید.
در حالت پکیج برای اینکه همیشه آپدیت باشید، هر سه ماه یکبار یه ورکشاپ هایی برگزار خواهد شد که زمان دقیق آن در سایت، کانال تلگرام، اینستاگرام آرک بس اطلاع رسانی خواهد شد.در هر صورت اگر فرصت دارید سر کلاس رو دارید، 100درصد بازدهی دوره بالاتر خواهد بود.


برای کسب اطلاعات بیشتر سایت، اینستاگرام و شماره تماس های ما مراجعه نمایید.

arcbes_education (instagarm)@
www.arcbes.ir
02122300819
09192747764


راه های ارتباطی آرک بس در شبکه های اجتماعی

Website | Instagram | Telegram Chanel | ArcBES Chat | Aparat | LinkedIn | Support

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش